Boekenverkoop tijdens Tour langs de boer

26 mei 2022, van 10:00 tot 16:00 | Bibliotheek Heinenoord

Kosten: gratis

Goedkoop een tas boeken op de kop tikken? Op 26 mei Hemelvaartsdag houdt de Bibliotheek Hoeksche Waard een boekenverkoop in Heinenoord bij Tour langs de boer. De boekencollectie wordt het hele jaar door aangevuld en up- to-date gehouden. Dat betekent ook regelmatig opschonen en daardoor gaan veel boeken in de verkoop.

De Bibliotheek Hoeksche Waard bouwt voortdurend aan een aanlokkelijke en actuele boekencollectie. Titels die veelgevraagd worden en aansluiten bij de publieksdoelgroep en de lokale interesse zijn in de bibliotheek te leen. Van oudere en minder courante titels wordt één exemplaar in het depot geplaatst, de rest gaat in de verkoop. Zo blijft het aanbod in de vestigingen verleidelijk en actueel en zijn minder gewilde titels via het depot tóch beschikbaar.

De boeken worden per tas verkocht – neem je eigen tas mee – ongeacht hoeveel afgeschreven boeken erin zitten. Klanten kunnen de tas zelf vullen. De bibliotheek vraagt € 5,00 voor een tas vol afgeschreven boeken. De afgeschreven boeken zijn ook per stuk te koop voor € 0,50 per stuk.

Op Hemelvaartsdag in de bibliotheek bij het Museum Hoeksche Waard in Heinenoord kan men 10 uur tot 16 uur tussen de afgeschreven boeken snuffelen.

Dorpsstraat 13 Heinenoord op 26 mei van 10 uur tot 16 uur.