Digitaal Spreekuur IDO in Numansdorp (maak eerst een afspraak)

18 mei 2022, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Numansdorp

Kosten: Gratis

Bij de Bibliotheek Hoeksche Waard kun je ook terecht met je vraag over het lenen van e-books of het gebruik van apps. Of misschien heb jij hulp nodig bij het gebruik van je smartphone en tablet. Een medewerker is aanwezig bij het Digitaal Spreekuur om met iedereen mee te denken.

Ontspannen en praktisch gebruikmaken van tablets en smartphones. Er is nog een wereld te winnen. De mogelijkheden zijn bijna oneindig. Alle bewoners van de Hoeksche Waard die hulp willen bij het gebruik van tablets, smartphones, e-mail en e-books zijn welkom bij het Digitaal Spreekuur. Dit is onderdeel van het informatiepunt digitale overheid (IDO).

Informatiepunt Digitale Overheid (IDO)

Meer weten over IDO? Bekijk het hier.

De Bibliotheek kan eventueel ook een afspraak maken met een organisatie die verder helpt. Kijk hier voor meer informatie.

Deelname

De spreekuren vinden alleen plaats op afspraak. Bel naar 06-82619404.

De toegang tot het Digitaal Spreekuur is gratis.
Klik hier om te zien waar en wanneer er nog meer Digitale Spreekuren gepland zijn.