Opruimspreekuur

11 mei 2022, van 15:00 tot 16:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Oude Raadhuis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Een opgeruimd en schoon huis. Wie wil dat nu niet? Zeker geen makkie voor mensen die thuis in de rommel zitten. Voor iedereen die zich aangesproken voelt heeft de Bibliotheek Hoeksche Waard een inloopspreekuur “Opgeruimd staat netjes”. Gewoon binnenlopen op 11 mei in de Bibliotheek Oud-Beijerland Oude Raadhuis en geniet voortaan van een heerlijk schoon en overzichtelijk huis.

Wie steeds van alles kwijt is en continu achter de feiten aanloopt, zou enorm geholpen zijn met een heerlijk opgeruimd huis. Maar waar begin je eigenlijk? En hoe houd je het vervolgens allemaal op orde?

Welke opruimvraag jij ook hebt, je bent van harte welkom bij het inloopspreekuur “Opgeruimd staat netjes”. Je kunt hier gewoon binnenlopen en jouw opruimvraag voorleggen aan een professional organizer. Die denkt met je mee over jouw uitdaging en geeft je praktische tips om zelf thuis aan de slag te gaan.

Diana Monteny van De bezem door je leven houdt op 11 mei van 15.00 tot 16.00 uur spreekuur over opruimen in de Bibliotheek Oud-Beijerland Oude Raadhuis (Waterstal 1). Alle vragen op het gebied van opruimen kunnen worden gesteld. Welke vraag ga jij voorleggen? Loop naar binnen en leg jouw persoonlijke opruimvraag voor. Voor je het weet sta je weer buiten met een heleboel praktische tips om zelf aan de slag te gaan.

Aanmelden is niet nodig – loop gewoon binnen.