Sinterklaasfeest in de bieb

30 november 2022 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: €1,70 (plusabonnement), €2,10 (basisabonnement), €2,45 (niet-leden)

Vol verwachting klopt ons hart, zou de goede Sint wel komen? Op woensdag 30 november heeft de goedheiligman een hele drukke agenda en komen alleen zijn pieten naar de bibliotheek in Oud-Beijerland.

Volgens ingewijden willen de pieten erg graag in de nieuwe bibliotheek mee komen luisteren tijdens het voorlezen en verheugen zij zich erop om de leesgrage kinderen te ontmoeten.

Dan is het feest nog niet voorbij, want om 10:30 uur en om 14:30 uur wordt er voorgelezen, koekjes versierd en lekker geknutseld in het MaakLokaal. Deze activiteiten zijn geschikt voor alle leeftijden, echter in de ochtend is het verhaaltje gericht op kleine kinderen tot 4 jaar, terwijl in de middag de wat grotere kinderen aan de beurt zijn. Meld je aan via onderstaande button, er hoeft alleen een kaartje te worden gekocht voor de kinderen.

Let op: Sinterklaas heeft het op 30 november erg druk en kan niet langskomen. Waarschijnlijk neemt één van zijn pieten het over.

Aanmelden 30 november 10.30-11.30 uur

Aanmelden 30 november 14.30-15.30 uur - UITVERKOCHT