Workshop internetprivacy

14 december 2022, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Numansdorp

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

De workshop is gratis te volgen. Meld je aan via www.debhw.nl/agenda of gewoon bij de balie van de bibliotheek.

Woensdag 14 december van 10 tot 12 uur in Numansdorp, in de Bibliotheek Campus in de Buitensluis, Bernhardstraat 25 te Numansdorp

Donderdag 15 december 10 tot 12 uur in Puttershoek, in de bibliotheek in ‘t Huys te Hoecke, Zomerplein 15 te Puttershoek.

Aanmelden 14 december Numansdorp

Aanmelden 15 december Puttershoek