BoekStart: Peuterparade in Oud-Beijerland

31 maart 2023, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: gratis

De BoekStart Peuterparade op 31 maart heeft dit keer het thema Pasen. Er worden leuke boekjes voorgelezen over de Pasen. Bijvoorbeeld het boekje ‘Noortje en de paaseitjes’ van Annemarie van der Heijden. Het is Pasen, Noortje beschildert eieren en ziet in de tuin jonge dieren. Maar wat vindt haar hondje Boef tussen de struiken?

Aansluitend worden er met de kinderen ook nog leuke paasknutselwerkjes gemaakt. Het belooft weer een heel gezellig uurtje te worden. Deze leuke ochtend is voor kinderen tot ongeveer 4 jaar met hun (groot)ouders. Omdat het vakantie is (7 april) mogen zij natuurlijk hun oudere broertje of zusje meenemen.

Het is op vrijdag 31 maart in Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum van 10.30 tot 11.30 uur.

De activiteit is gratis, maar er moet wel een kaartje gereserveerd worden.

Let op! Je hoeft alleen voor je (klein)kind een kaartje te reserveren.