BoekStart: Peuterparade in Oud-Beijerland

Vrijdag 24 november 2023, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

De BoekStart Peuterparade is deze keer op 24 november en 1 december. En het is weer tijd voor een Poppenkastvoorstelling; Het gaat deze keer over kikker en zijn vriendjes

De boeken van kikker van Max Velthuijs zijn altijd super leuk, samen met zijn vrienden beleefd kikker allerlei avonturen. Wat zou er dit keer weer gebeuren?Na de Poppenkast gaan we met de kinderen knutselen,natuurlijk mag kikker en zijn vriendjes daarbij niet ontbreken.Het belooft weer een heel gezellig uurtje te worden. Deze leuke ochtend is voor kinderen tot ongeveer 4 jaar met hun (groot)ouders.

Wanneer?:

• Vrijdag 24 november in Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum van 10.30 tot 11.30 uur
  • Vrijdag 1 december in Bibliotheek Puttershoek van 10.30 tot 11.30 uur

Deze leuke ochtend is voor kinderen tot ongeveer 4 jaar met hun (groot)ouders. De activiteit is gratis, maar er moet wel een kaartje gereserveerd worden. Let op! Je hoeft alleen voor je (klein)kind een kaartje te reserveren.

Aanmelden 24 november

Aanmelden 1 december