BoekStart: Peuterparade in Puttershoek

2 juni 2023, van 10:30 tot 11:30 | Bibliotheek Puttershoek

Kosten: gratis

De BoekStart Peuterparade is deze keer op 2 juni. We gaan een super leuk boek voorlezen: Pas op! Dit boek bijt! Opeens duikt een krokodil op in het sprookje van het lelijke eendje en eet alle letters op. Het lelijke eendje wil dat hij daarmee stopt, maar hoe krijgt hij dat voor elkaar? Daar is de hulp van de peuters hard bij nodig! Kom luisteren en doe mee met dit interactieve verhaal.

Na het voorlezen, gaan we met de kinderen knutselen. Het belooft weer een heel gezellig uurtje te worden. Deze leuke ochtend is voor kinderen tot ongeveer 4 jaar met hun (groot)ouders. Het is op vrijdag 2 juni van 10.30 tot 11.30 uur in Bibliotheek Puttershoek.

De activiteit is gratis, maar er moet wel een kaartje gereserveerd worden.

Let op! Je hoeft alleen voor je (klein)kind een kaartje te reserveren.