LEGO Duplo StoryTales

26 juli 2023, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: €3,50 (plusabonnement), €4,25 (basisabonnement), €5,00 (niet-leden)

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Onderzoeken, leren samenwerken, logisch leren nadenken en problemen oplossen leer je allemaal spelenderwijs met Duplo Constructie en Storytel. En wat is een mooiere plaats om je verhaal tot leven te brengen dan de Bibliotheek?

In de zomervakantie worden er voor jongere kinderen activiteiten georganiseerd waar ze de 21eeuwse vaardigheden opdoen. In groepjes gaan de kinderen aan de slag om een verhaal te bouwen. Na ongeveer een half uur wordt de groep omgeruild en wordt er een knikkerbaan gemaakt met Duplo constructiebuizen.

De workshop is voor kinderen vanaf 4 jaar tot ongeveer 7 jaar. Aanmelden kan via onderstaande knop. Er hoeft alleen een kaartje voor het kind te worden gekocht.