Vermeer in het Oude Raadhuis

9 juni 2023, van 10:00 tot 12:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

Kosten: €11,00 (plusabonnement), €13,00 (basisabonnement), €15,00 (niet-leden)

Hij is een van onze beroemdste schilders en is het gezicht van de gouden eeuw. In Delft is zelfs een straat gereconstrueerd naar een van zijn schilderijen. De overzichtstentoonstelling in het Amsterdamse Rijksmuseum waar zijn werken waren samengebracht was dit jaar in een klap volkomen uitverkocht.

Op vrijdag 9 juni komt Esther Kranendonk naar het Oude Raadhuis. Esther is kunsthistorica en geeft lezingen over kunstgeschiedenis en meesters uit de Gouden eeuw. Deze keer is zij te gast in het Oude Raadhuis te Oud-Beijerland waar zij leven en werk van Johannes Vermeer zal belichten. Graag vooraf aanmelden via onderstaande knop.