Welke activiteiten zie jij graag terug in onze agenda? Vul de enquête in!

Gepubliceerd op: 12 september 2022 09:04

Naast het lenen van boeken kun je bij de Bibliotheek Hoeksche Waard ook terecht voor tal van leuke activiteiten. We organiseren activiteiten voor jong en oud, denk aan BoekStart voor de allerkleinsten, leren programmeren in het Hoeksch MaakLokaal voor de jeugd, maar ook hulp bij het regelen van je geldzaken voor volwassenen.

We willen onderzoeken hoe we ons activiteitenaanbod zo goed mogelijk kunnen laten aansluiten op de wensen en behoeften van inwoners in de Hoeksche Waard. En daar hebben we jouw hulp bij nodig!

Help mee door het invullen van de enquête

Iedereen van 12 jaar of ouder kan via onderstaande link deelnemen aan onze enquête. Het maakt niet uit of je wel of geen lid bent van de bibliotheek. Het invullen kost je zo’n vijf minuten van je tijd. Als je deelneemt, maak je kans op twee vrijkaartjes voor een activiteit naar keuze. De resultaten worden strikt vertrouwelijk en anoniem verwerkt. We stellen jouw deelname heel erg op prijs. Alvast bedankt voor je medewerking!

Enquête