Bibliotheek Hoeksche Waard overhandigt waardecheque Halte Zomervilla

Gepubliceerd op: 30 juli 2021 11:23

De Bibliotheek HW heeft op donderdag 29 juli 2021 in de vorm van een cheque het geld dat opgehaald is met een online dictee overhandigd aan Renée Ruisch, voorzitter van Stichting Halte Zomervilla.

Halte Zomervilla gaat het geld besteden aan leesmateriaal voor haar meervoudig gehandicapte bewoners. In totaal heeft het dictee bijna 600 euro opgebracht.

Het dictee, geschreven door de Hoeksche Waardse schrijver Martin Michael Driessen, werd eind mei gehouden via Zoom. Driessen schreef niet alleen het dictee maar schonk daarnaast ook aan de drie prijswinnaars een door hem geschreven boek dat hij voorzag van een persoonlijke boodschap.

Fotobijschrift:
Geertje Wiersma en Carla Beverwijk overhandigen namens de Bibliotheek HW een waardecheque aan Renée Ruisch van Halte Zomervilla.