Stem op de bibliotheek met Rabo ClubSupport!

Gepubliceerd op: 21 september 2022 11:10

Vind jij het werk van de bibliotheek ook zo belangrijk? En wil je ons graag een warm hart toedragen? Stem dan op de Bibliotheek Hoeksche Waard via de Rabo ClubSupport!

Van 5 tot en met 27 september kunnen RABO-leden stemmen op hun favoriete club. Dit kan een sportclub zijn, maar het geldt ook voor de bibliotheek. Ben je RABO-lid en vind je de bibliotheek belangrijk, stem dan op de Bibliotheek Hoeksche Waard. Wij kunnen alle stemmen goed gebruiken. Ben je nog geen RABO-lid maar heb je wel een rekening bij deze bank dan kan je nog gratis lid worden.

Versterken van lokale gemeenschappen

De Bibliotheek wil het geld onder andere besteden aan materiaal voor het Hoeksch MaakLokaal. Hiermee kunnen kinderen en nieuwsgierige volwassenen kennismaken met en uitgedaagd worden door nieuwe technieken zoals de 3d-printer en lasercutter. Met spelletjes en boeken voor de laaggeletterden gaan we de strijd aan tegen de toenemende laaggeletterdheid in ons land.

Met een afwisselende educatieve aanpak wordt het volwassenen gemakkelijker gemaakt om de taal in al haar facetten te beheersen. Zo helpen we mensen zelfredzaam te worden of te blijven. Voor deze activiteiten vragen we geen of een kleine bijdrage om de drempel zo laag mogelijk te houden. Om dit te blijven doen en activiteiten uit te breiden, kunnen we extra ondersteuning goed gebruiken. Dit kan door vriend te worden, te sponsoren of op ons te stemmen via Rabo ClubSupport.

Hoe kun je stemmen?

Ga naar de website van Rabo ClubSupport onderstaande button. Klik op de oranje button ‘Stem nu’ en volg de verdere instructies op de website.

Alvast bedankt voor je hulp!

Website Rabo ClubSupport