Verhuizing naar het Oude Raadhuis

Gepubliceerd op: 21 maart 2022 14:52

Binnenkort verhuist de bibliotheek van De Lindenhoeve naar het Oude Raadhuis in Oud-Beijerland. Op zaterdag 16 april is deze locatie voor het laatst geopend. Vanaf dinsdag 10 mei kunnen leden van de bibliotheek hun boeken lenen in het gerenoveerde monument in het centrum van Oud-Beijerland.

Naast het lenen van boeken is er nog veel meer te doen in het Oude Raadhuis. Zo is er ruimte voor het Hoeksch MaakLokaal, DigiTaalhuis en het Informatiepunt Digitale Overheid. Maar ook blijft het voor geliefden met trouwplannen een schitterende locatie om hun ja-woord te geven in de trouwzaal.

In het gebouw zijn ook de Historische Vereniging en de gebiedsmarketing ‘Natuurlijk. Hoeksche Waard’ ondergebracht.

Nieuw adres

Bibliotheek Oud-Beijerland Oude Raadhuis
Waterstal 1
3262 JR Oud-Beijerland

Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur

Ben je benieuwd naar de verbouwing of wil je weten wat er straks te doen is in het Oude Raadhuis?

Lees dan verder