Zaterdag Weg-Geef-Bieb

Gepubliceerd op: 26 april 2022 12:51

De Bibliotheek Hoeksche Waard in Oud-Beijerland gaat naar het Oude Raadhuis. Maar niet alles kan mee. Zaterdag 30 april verlaat de Bibliotheek Hoeksche Waard de Lindenhoeve. Alles wat er dan nog staat in de oude bibliotheek is gratis mee te nemen. Kom kijken in de Lindenhoeve op zaterdag 30 april tussen 10 uur en 16 uur. Iedereen mag achtergebleven meubels en materialen gratis meenemen.

Denk aan afgeschreven boeken, stoelen, meubels, wandbekleding, overgebleven displays, koppen en schotels. Stuk voor stuk unieke items, die zomaar leuk tot hun recht kunnen komen in een huiselijke omgeving. Wie weet precies wat je zoekt. Alles mag weg. Neem mee wat je bevalt.

Op 10 mei gaat de Bibliotheek Hoeksche Waard open in het Oude Raadhuis. Daar zijn ook de Historische Vereniging Oud-Beijerland en de gebiedsmarketing Natuurlijk.Hoeksche Waard gehuisvest. Op zaterdag 30 april krijgt iedereen de kans achtergebleven items gratis mee te nemen. Dit is van 10 tot 16 uur in de Lindenhoeve.

Alles mag weg. Wie wil kan een vrijwillige bijdrage doen in de donatiepot die in de Lindenhoeve staat.