Verrassingstas

Wil je graag blijven lezen, maar kun je niet naar de Bibliotheek komen? Dan kun je gebruikmaken van onze service om een verrassingstas thuis te laten bezorgen. Want wij vinden het belangrijk dat mensen blijven lezen! Boeken geven ontspanning en verrijken je leven. Daarom is het mogelijk om een verrassingstas te bestellen, met boeken uit je favoriete genre!

De tas bevat 4 boeken en kan aangevraagd worden door zowel volwassenen als jeugd. Vul hier het formulier in en wij gaan ermee aan de slag! Je kunt je bestelling ook telefonisch doen. Van maandag t/m vrijdag kun je hiervoor tussen 14.00 tot 17.00 uur bellen naar telefoonnummer: 0186613782.

Geen lid?

Ben je nog geen lid maar wil je ook graag een verrassingstas ontvangen? Word dan snel lid!

Dat kan gewoon online, je hoeft hiervoor niet naar de Bibliotheek te komen!
Naast het kunnen aanvragen van de verrassingstas, kun je dan ook gelijk gebruik maken van de Online Bibliotheek* en genieten van de e-books en luisterboeken!

*Let op: dit geldt bij een BASIS abonnement of een PLUS abonnement.