Overzicht

Resultaat 61 - 70 (van 86)

• 14 okt t/m 18 okt Hulp bij digitaal Bekijk details

cheerful young woman helping an elderly senior person using laptop  computer for internet search and email 14 oktober 2024 t/m 18 oktober 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig. Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft? Kom langs in de Bibliotheek. Wij denken met je mee en geven je informatie zodat je verder kunt. Wij kunnen ook een afspraak voor je maken met een organisatie die je verder helpt. Je hoeft geen lid te zijn.

• 14 okt t/m 18 okt Hulp bij taal Bekijk details

14 oktober 2024 t/m 18 oktober 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

Heb je moeite met lezen of werken met de computer? Geen zorgen, bij ons ben je niet de enige. We bieden taalbegeleiding, oefenmogelijkheden en de hulp van vrijwilligers. Leren bij ons is leuk, gezellig en nuttig. Kom naar de Bibliotheek Hoeksche Waard en ontdek een wereld vol mogelijkheden die voor je opengaat!

• di 15 okt Handwerkcafé Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (De Waterstal)

Wat is er leuker dan breien, haken, kleuren, borduren met een potje thee of kopje koffie, wat lekkers en goed gezelschap? De knusse huiskamer van de bibliotheek in het Oude Raadhuis is dé plek om elkaar te ontmoeten, inspireren en tips en tricks uit te wisselen. Haak gezellig aan bij het handwerkcafé!

• 21 okt t/m 25 okt Hulp bij digitaal Bekijk details

cheerful young woman helping an elderly senior person using laptop  computer for internet search and email 21 oktober 2024 t/m 25 oktober 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

• 21 okt t/m 25 okt Hulp bij taal Bekijk details

21 oktober 2024 t/m 25 oktober 2024 | Elke week | Diverse vestigingen