Resultaat 41 - 50 (van 86)

• 09 sep t/m 13 sep Hulp bij digitaal Bekijk details

cheerful young woman helping an elderly senior person using laptop  computer for internet search and email 9 september 2024 t/m 13 september 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig. Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft? Kom langs in de Bibliotheek. Wij denken met je mee en geven je informatie zodat je verder kunt. Wij kunnen ook een afspraak voor je maken met een organisatie die je verder helpt. Je hoeft geen lid te zijn.

• 09 sep t/m 13 sep Hulp bij taal Bekijk details

9 september 2024 t/m 13 september 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

Heb je moeite met lezen of werken met de computer? Geen zorgen, bij ons ben je niet de enige. We bieden taalbegeleiding, oefenmogelijkheden en de hulp van vrijwilligers. Leren bij ons is leuk, gezellig en nuttig. Kom naar de Bibliotheek Hoeksche Waard en ontdek een wereld vol mogelijkheden die voor je opengaat!

• di 10 sep Handwerkcafé Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum (De Waterstal)

Wat is er leuker dan breien, haken, kleuren, borduren met een potje thee of kopje koffie, wat lekkers en goed gezelschap? De knusse huiskamer van de bibliotheek in het Oude Raadhuis is dé plek om elkaar te ontmoeten, inspireren en tips en tricks uit te wisselen. Haak gezellig aan bij het handwerkcafé!

• 16 sep t/m 20 sep Hulp bij digitaal Bekijk details

cheerful young woman helping an elderly senior person using laptop  computer for internet search and email 16 september 2024 t/m 20 september 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

• 16 sep t/m 20 sep Hulp bij taal Bekijk details

16 september 2024 t/m 20 september 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

• di 17 sep Handwerkcafé Bekijk details

• di 17 sep Diabetescafé Bekijk details

Van 19:30 tot 21:00 | Bibliotheek Oud-Beijerland Centrum

In Nederland zijn er 1,2 miljoen mensen met diabetes en naar schatting ook nog eens 1,1 miljoen Nederlanders met een grote kans om diabetes type 2 te ontwikkelen. Diabetes, in de volksmond suikerziekte, is volksziekte nummer 1. Hoe kun je omgaan met diabetes, wat zijn de risico’s en hoe kun je de gevolgen beperken? De Bibliotheek Hoeksche Waard in Oud-Beijerland organiseert op 17 september van 19.30 uur tot 21.00 uur een diabetescafé in samenwerking met Diabetesvereniging Nederland (DVN), Coöperatieve Zorggroep Hoeksewaard en Welzijn Hoeksche Waard.

• wo 18 sep BoekStart: Peuteryoga Bekijk details

Van 10:00 tot 10:45 | Bibliotheek Mijnsheerenland

Een prentenboek komt tot leven door heerlijk mee te bewegen, naar verhalen te luisteren, zintuigen te stimuleren en te ontspannen. Op 18 september geeft Jolanda Molendijk van Kinderyoga Hoeksche Waard een yogales voor kinderen in Bibliotheek Mijnsheerenland. Peuteryoga is een speelse vorm van yoga, geschikt voor kinderen tussen de 1,5 en 4 jaar.

• 23 sep t/m 27 sep Hulp bij digitaal Bekijk details

cheerful young woman helping an elderly senior person using laptop  computer for internet search and email 23 september 2024 t/m 27 september 2024 | Elke week | Diverse vestigingen

• 23 sep t/m 27 sep Hulp bij taal Bekijk details

23 september 2024 t/m 27 september 2024 | Elke week | Diverse vestigingen